HUMTRIČKA a další

Rubrika: Dění v oddíle
Autor: Feu

Vyhrává návrh vklíněnce či skoby ve tvaru sovičky

Dotisk - žába
1. Skobička sovička (varianta den)
2. Soví věž
3. Lekce kreslení
4. Mapa
5. Skobička sovička (varianta noc)
6. We love each Ádr
7. Hory v láhvi
8. Pampeliška
9. Krvavá skoba
10. Sova na větvi
11. Humanita se skobou
12. Nanuk
13. Piercing
14. Pivo a basket
15. Dotisk - žába

AKTUALIZACE 1.11.:
Právě skončilo hlasování v anketě o motiv na tričko. Vyhrává obrázek od Viktora (čímž mu ještě jednou děkuju) a to ten nazvaný Skobička-sovička, varianta denní. Nyní mi bude trvat cca týden až dva, než obrázek předělám do formátu, kterej baští v tiskárně, vymyslíme, v jaké velikosti a kam to přijde a než spočítám, kolik to bude stát. Zatím můžete vy, kteří jste si již nyní jistí, že tričko budete chtít (ať už bude vypadat jakkoliv), psát dolů pod tento článek a to jménem a velikostí.
Pól

Milá Humanito,

naši horolezci se již cítí nedostatečně reprezentativní ve starých, ve spárách otrhaných, horských větrem ošlehaných a na překližce propocených oddílových tričkách a tak si žádají nové hadříky, které by světu pověděli, co jsou zač. Pro velké nadšení tedy opět necháváme potisknout trika! Zároveň s tričkovou euforií se strhla i mánie velkovýroby všelijakých produktů a hlasy volají po logu, samolepkách půllitrech a potištěných spodkách. Využijme nadšení a kujme železo, dokud je žhavé.

Produkty dělím do několika kategorií. Já a Pól zařizujeme tu první, tj. Trička. Nechť si někdo další zabere jiné kategorie a obdobně je rozpracuje, ať nám tu nevzniká chaos. Samozřejmě, že co zde nastíním v ostatních kategoriích je pouze má představa a je na konkrétním organizátorovi, jak se s tím popere.

KATEGORIE 1 - ODDÍLOVÁ TRIKA
Organizátor: Pól a Feu
Harmonogram vývoje a výroby (vyhrazujeme si právo změn) je předběžně navržen takto:

1) Kreativci posílají své návrhy Pólovi, nejlépe na jeho adresu pavelpayne (at) centrum.cz elektronicky již ve vektorovém formátu, případně v bitmapě (tj. třeba ve formátu jpg). Pokud umíte kreslit a neumíte skenovat, můžete mu návrh přinést i na papíru. Uzávěrka návrhů je 19.9! Posílejte klidně návrhy, které už jednou ve hře byly.
2) Od 20.9 do 19.10. budete v anketě moci hlasovat o návrzích, které budou na humwebu vystaveny v článku. Vybraný návrh se objeví na humwebu kolem 20.10.
3) Podle vybraného návrhu (tj. barevné provedení a jiné) si v dalším měsíci, tedy 20.10. až zhruba do 20.11. vyberete modely (z námi předem stanovených možností) a každý si zvolí konkrétní velikost atd. Katalog tiskárny je k nahlédnutí na http://www.inetprint.cz/ (nejspíše se bude vybírat buďto ze značek Fruit of the Loom nebo Adler) a každý zapíše do článku do seznamu své jméno, typ trika (barvu, velikost atd) a počet kusů.
4) Do začátku prosince půjdou trička do tiskárny, takže před Vánoci by měla být k vyzvednutí v tělocvičně. Tam se taky budou vybírat peníze (cena bude jasná až podle počtu kusů, barev v tisku atd.)

Pro náročné a vybíravé zde připravujeme speciální nabídku. Kdo se nechce spokojit s modelem z tiskárny, může přinést svoje vlastní oblečení . Vybírat ho budu ve čtvrtky v 19.00 v tělocvičně (nebo kdo mě kde zastihne v jiné časy) - přesné data ještě stanovím. Nenoste nic, o čem si nebudete jistí, že na to chytne barva, aby se vám nestalo, že se vám látka vrátí nepotištěná.

KATEGORIE 2 - LOGO HUMANITY
Organizátor: ???
Pokud bude logo vybrané společně s motivem na tričko, lze rovněž uvažovat o jeho umístění na triko, například na zadní stranu.

LOGO je vizuální symbol, který identifikuje značku ( http://mam.ihned.cz/index.php?p=000000_save&article%5Bid%5D=14865170&article%5Barea_id%5D= )

LOGO je grafický symbol, který reprezentuje vaši společnost. Ne každé logo nese známky kvalitního grafického vypracování. Kvalitní LOGO je záruka úspěchu.
LOGO by mělo být zapamatovatelné, originální, líbivé a hlavně vyjadřovat to, čím se firma zabývá. ( http://magnolia-design.cz/webdesign-logotyp.html )
LOGO (z řeckého logos = slovo, řeč, zákon, pojem...) je označení organizace, společnosti, firmy nebo instituce ve speciálním grafickém provedení. Logo je uváděno na produktech této firmy, pomáhá tak identifikaci a tvoří povědomí o značce (image-building). ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Logo )

Osobní typ: logo by mělo být snadno nakreslitelné, tak aby ho i výtvarně nenadaní jedinci zvládli načmárat do vrcholovky.

KATEGORIE 3 - SAMOLEPKY
Organizátor: ??? (shodný s organizátorem kategorie 2?)
Motiv:
a) totožný s motivem na tričku
b) totožný s logem
c) jiné?

KATEGORIE 4 - OSTATNÍ BLBINY
půllitry, potištěné motorky, bannery...
Organizátor: ???


trika:

Maťo, pánske, M, dvakrat

Vytvořeno: Feu 16.6.2009 14:14
Upraveno:Maťo 1.12.2009 14:38další...