HUMTRIČKA a další

Rubrika: Dění v oddíle
Autor: Feu

Vyhrává návrh vklíněnce či skoby ve tvaru sovičky

We love each Ádr
Skobička sovička (varianta den)
Soví věž
Lekce kreslení
Mapa
Skobička sovička (varianta noc)
We love each Ádr
Hory v láhvi
Pampeliška
Krvavá skoba
Sova na větvi
Humanita se skobou
Nanuk
Piercing
Pivo a basket
Dotisk - žába

AKTUALIZACE 1.11.:
Právě skončilo hlasování v anketě o motiv na tričko. Vyhrává obrázek od Viktora (čímž mu ještě jednou děkuju) a to ten nazvaný Skobička-sovička, varianta denní. Nyní mi bude trvat cca týden až dva, než obrázek předělám do formátu, kterej baští v tiskárně, vymyslíme, v jaké velikosti a kam to přijde a než spočítám, kolik to bude stát. Zatím můžete vy, kteří jste si již nyní jistí, že tričko budete chtít (ať už bude vypadat jakkoliv), psát dolů pod tento článek a to jménem a velikostí.
Pól

Milá Humanito,

naši horolezci se již cítí nedostatečně reprezentativní ve starých, ve spárách otrhaných, horských větrem ošlehaných a na překližce propocených oddílových tričkách a tak si žádají nové hadříky, které by světu pověděli, co jsou zač. Pro velké nadšení tedy opět necháváme potisknout trika! Zároveň s tričkovou euforií se strhla i mánie velkovýroby všelijakých produktů a hlasy volají po logu, samolepkách půllitrech a potištěných spodkách. Využijme nadšení a kujme železo, dokud je žhavé.

Produkty dělím do několika kategorií. Já a Pól zařizujeme tu první, tj. Trička. Nechť si někdo další zabere jiné kategorie a obdobně je rozpracuje, ať nám tu nevzniká chaos. Samozřejmě, že co zde nastíním v ostatních kategoriích je pouze má představa a je na konkrétním organizátorovi, jak se s tím popere.

KATEGORIE 1 - ODDÍLOVÁ TRIKA
Organizátor: Pól a Feu
Harmonogram vývoje a výroby (vyhrazujeme si právo změn) je předběžně navržen takto:

1) Kreativci posílají své návrhy Pólovi, nejlépe na jeho adresu pavelpayne (at) centrum.cz elektronicky již ve vektorovém formátu, případně v bitmapě (tj. třeba ve formátu jpg). Pokud umíte kreslit a neumíte skenovat, můžete mu návrh přinést i na papíru. Uzávěrka návrhů je 19.9! Posílejte klidně návrhy, které už jednou ve hře byly.
2) Od 20.9 do 19.10. budete v anketě moci hlasovat o návrzích, které budou na humwebu vystaveny v článku. Vybraný návrh se objeví na humwebu kolem 20.10.
3) Podle vybraného návrhu (tj. barevné provedení a jiné) si v dalším měsíci, tedy 20.10. až zhruba do 20.11. vyberete modely (z námi předem stanovených možností) a každý si zvolí konkrétní velikost atd. Katalog tiskárny je k nahlédnutí na http://www.inetprint.cz/ (nejspíše se bude vybírat buďto ze značek Fruit of the Loom nebo Adler) a každý zapíše do článku do seznamu své jméno, typ trika (barvu, velikost atd) a počet kusů.
4) Do začátku prosince půjdou trička do tiskárny, takže před Vánoci by měla být k vyzvednutí v tělocvičně. Tam se taky budou vybírat peníze (cena bude jasná až podle počtu kusů, barev v tisku atd.)

Pro náročné a vybíravé zde připravujeme speciální nabídku. Kdo se nechce spokojit s modelem z tiskárny, může přinést svoje vlastní oblečení . Vybírat ho budu ve čtvrtky v 19.00 v tělocvičně (nebo kdo mě kde zastihne v jiné časy) - přesné data ještě stanovím. Nenoste nic, o čem si nebudete jistí, že na to chytne barva, aby se vám nestalo, že se vám látka vrátí nepotištěná.

KATEGORIE 2 - LOGO HUMANITY
Organizátor: ???
Pokud bude logo vybrané společně s motivem na tričko, lze rovněž uvažovat o jeho umístění na triko, například na zadní stranu.

LOGO je vizuální symbol, který identifikuje značku ( http://mam.ihned.cz/index.php?p=000000_save&article%5Bid%5D=14865170&article%5Barea_id%5D= )

LOGO je grafický symbol, který reprezentuje vaši společnost. Ne každé logo nese známky kvalitního grafického vypracování. Kvalitní LOGO je záruka úspěchu.
LOGO by mělo být zapamatovatelné, originální, líbivé a hlavně vyjadřovat to, čím se firma zabývá. ( http://magnolia-design.cz/webdesign-logotyp.html )
LOGO (z řeckého logos = slovo, řeč, zákon, pojem...) je označení organizace, společnosti, firmy nebo instituce ve speciálním grafickém provedení. Logo je uváděno na produktech této firmy, pomáhá tak identifikaci a tvoří povědomí o značce (image-building). ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Logo )

Osobní typ: logo by mělo být snadno nakreslitelné, tak aby ho i výtvarně nenadaní jedinci zvládli načmárat do vrcholovky.

KATEGORIE 3 - SAMOLEPKY
Organizátor: ??? (shodný s organizátorem kategorie 2?)
Motiv:
a) totožný s motivem na tričku
b) totožný s logem
c) jiné?

KATEGORIE 4 - OSTATNÍ BLBINY
půllitry, potištěné motorky, bannery...
Organizátor: ???


trika:

Maťo, pánske, M, dvakrat

Vytvořeno: Feu 16.6.2009 14:14
Upraveno:Maťo 1.12.2009 14:38další...