nabízíme 1-2 místa v autě, sasko, zaprší-li, pak sněžník nebo labské vyvřelolity. odjez so ráno, návrat ne večír. mejl bludskyL@ssz.cz. zatím já, bidlo, píťa
Humanita Diskuse
Nové zprávy nahoře. Starší nahoru
-100-80-60-40-20| Stránkování |+20+40+60+80+100
Zobrazeny příspěvky 16263 až 16282 z 43356. Vložit nový příspěvek
Vypadáto, že Ondřej si konečně vybali z Tisé.
Klidně bych se přidal, alespoň se zbavím svého nového majetku. Konkrétně:
-míček florbalový, bílý, klasický 1 ks,
-šusťáky Salewa, tmavě modré 1 ks (Hrbe, jsou-li Tvoje, setkám se s Tebou za účelem výměny jen na veřejném místě!) a
-termoprádlo na horní polovinu těla, tmavě modré, dlouhý rukáv, smrdí 1 ks.
Pro Ty, co si myslí, že již florbal herně ovládají, doporučuji procvičit techniku. Inspiraci nabízím zde:
http://youtube.com/watch?v=kwAO7laxv5s
No vzhledem t tomu, ze te tento z jeste 2-3 zapadle sporticky zivi, tak by jsi mohl vedet jak vypada. Ale nic si z toho nedelej, on take zna tve clanky a urcite nevi jak vypadas ty. Coz je tvoje stesti, jen si vzpomen jak zmlatil spravce ve Frankenjure
když už teda meleme každej svoje, tak bych upozornil na správné používání přechodníků. přechodník přítomný (tvoří se téměř výhradně jen u nedokonavých sloves): on nemaje, ona nebo ono nemajíc, oni, ony a ona nemajíce. pro fajnšmekry přechodník minulý (u dokonavých sloves): on dostav, ona a ono dostavši, oni, ony a ona dostavše. nakonec přídavné jméno odvozené od přechodníku minulého - dostavší (vždy měkké skloňování dle vzoru jarní).
V Army shopu ve Veletržní se objevují GTX kalhoty, nedávno jsem pořídil Bundeswehr model za 450,- - obnošený minimálně - kšandy, dole sucháč, po stranách rozepínatelné - možnost nasadit i s botama nebo větrat. 1 kapsa. Nevýhoda - vypadají jako rybářské. Ale na rozřezání mačkama to stačí.
Viděl jsem tam i US Army "desert" za 1000,- (velikost spíše větší "M") a kropenaté BW, které by neudělaly ostudu na žádné outdoorové módní přehlídce. Často ale mají drobné vady jako čmouhu na nohavici apod, jinak vypadají nošené minimálně nebo vůbec.
Gore - texový žďárák stojí 2600,- (vzor "woodland").
jaj, ze ja si nechal Oveckem vyfouknout ty brusle, co Jani prodavala...
Tak když meleme každý své: nemusím snad znát osobně každého sportsmena zapadlého sportíčku, néééé? A při tom můžu znát jeho fotky, jóóó?
Jéé já bych vyrazil také už příští týden.
Automobilu taktez nemajic a zlakan prislibem zazitku z jizdy na bruslich, ptam se, jak tezky si beres batoh? To abych ti stacil
Dekuji svym spoluhracum a lobuji za jeste jeden florbal pred koncem sezony! Kdy je vlastne posledni trenink?
Ano, také se přiznám. Naprosto, ale naprosto naivně jsem se nechala zlákat příslibem, nicméně opravdu lákavým příslibem pěkného, ba dokonce neopakovatelně pěkného zážitku. Kaju se a automobilu nemajíc, do Dolomit pojedu na kolečkových bruslích - přidejte se, vyrážím už příští týden.
jj
Pio, Pioo - jsem to ale cumak, ted poradne koukam do matrose a tu tvou karabli mam ja. Asi se ke me zatoulala v nedeli. Dnes na trenink asi nedorazim, ale muzu predat pristi tyden, nebo kdykoli jindy po domluve.
staci kdyz pise o tom, ze nevi, jak vypada Vasek Malina. Ale vi, ze neni fotograficka spicka nic ve zlym Kubo
To je boží, jak mi tu každej meleme na to svý téma, bez ohledu na to, že ostatní mluví o něčem jiným. Teď už nám tu chybí jen Kuba se zakázaným lezením v Labským dole a máme to komplet!
Véélká gratulace želví rodince!Tak přece nevyhynou))
Ať vám Kačenka ryje pouze vrásky úsměvu.
moje kalkulace k ceně provozu naší červené bestie je mimochodem následující:
Felície, eskort či jiná plečka, kterou se už tak jezdívá na skály, žere obvykle asi 6,5 až 8 litrů na 100 km, což při benzínu za 28 až 30 kč za litr představuje za benzín 1,80 až 2,40 kč/km. roční prohlídka a výměny oleje, brzdovky apod. stojí cca 5-8 tisíc a to při nájezdu 10 až 15 tisíc ročně činí dalších 0,50 kč. povinné ručení je při stejném nájezdu taky asi něco mezi 0,30 až 0,50 kč/km, pneumatiky (nákup a výměny) a výměny opotřebovaných dílů, náplně ostřikovačů, lišty ke stěračům, luxování a mytí atd. činí asi 1 kč/km, dálniční známka 0,1 kč/km, stk a emise 0,1 kč/km, nerozpouštíme-li amortizaci vozidla (100 tis. ojetá plečka s životností 70 tis. km do nutnosti zásadních oprav = 1,50 kč/km, s nějakou tou inflací cca 1,90 kč/km), je tedy "spravedlivá" cena za km 3,80 až 4,60 bez amortizace a s amortizací 5,70 až 6,50kč/km a plus samozřejmě poplatky za cizokrajné dálniční známky apod. samozřejmě není zahrnuto pojištění auta, to je u takové plečky asi 8tis/rok, což teda znamená dalších 0,50 kč.
O tom, že by se měla řidičovi platit práce a diety nikdo neuvažuje a je to správně. (Současná cena 3,0/km dle dobrých mravů účtovaná v oddíle je tedy vždy dotovaná majitelem auta).
Celá tato kalkulace je samozřejmě velmi nepřesná. Argumentovat a dohadovat se můžeme následujícně:
- Automobilista si vozí prdel, je línej a ničí přírodu, proto by měl vozit kamarády zadarmo.
- Automobilista přece nemá auto jen kvůli výletům, a tak by bylo férové chtít pouze za benzín. (asi 2 kč/km).
- Auto když stojí, tak nežere volej, nevojíždí pneumatiky, nebrousí stěrače, ale žere seřizování, technickou, dálniční známku a povinné ručení. Při našem víkendovém nájezdu auto dřív zrezne, než se utahá, a tak se amortizace neplatí. Proto by se mělo platit teda zhruba 4 kč.
- Kilometr jako kilometr, buďte rádi, že vás někdo odvozí někam, kam by se jelo vlakem jedenáct hodin s vosumnácti přestupy. Nedrážkujte a koukejte platit 7 kč/km. (reálná cena auta za km s amortizací a pojištěním - vono je nějak nezvyklé požadovat po pasažérech zpětně příspěvek na zmuchlanej blatník)
- Neviditelná ruka trhu a konkurence. Sjedeme si v idosu za kolik jezdí socka, samozřejmě kalkulujeme s hromadnou jízdenkou na vlak (s příplatkem za bicykl dle železničních tarifů) a pro konkurenceschopnost odečteme 5 procent.
Oba Kašpaři taktéž gratulují k rozšíření populace galapážských želviček a přejeme hodně čerstvého salátku, hodného tátu želvouna a miloučkou mámu želvičku!
Zobrazeny příspěvky 16263 až 16282 z 43356. Vložit nový příspěvek