Ahoj !
tak ja nejake auto snad mit budu, tak pokud se nekdo chce svezt ...
btw. jak to vypada s mokrosti pisku ? Podle me to bude mokre, teda alespon radar ukazuje ze tam nedavno trosku prselo ...
P.S. - svacinku radeji nenabizejte, dopadli by jste hodne bidne a vylet by se vam asi hodne prodrazil
Robert
Humanita Diskuse
Nové zprávy nahoře. Starší nahoru
-100-80-60-40-20| Stránkování |+20+40+60+80+100
Zobrazeny příspěvky 16103 až 16122 z 43356. Vložit nový příspěvek
Cožéééé? Stejný nápad ve stejnou dobu. My jeli z Roztok do Nelahozevsi (1 den) a z Vraňan jsme si udělali okruh po tekoucí vodě do Mělníka a zpět po laterálním kanálu (1 den).
Přihoď ještě tisícovku a dostaneš se k dobrým foťákům se zoomem. Většina mých fotek z hor vznikla na Olympus Camedia 50. Olympusové mají vůbec dobrou optiku v těchto cenách. A na ní záleží nejvíc.
Ahoj.
Už nechci zažít podobné pátrání po fotkách z nějaké akce a tak jsem se rozhodl investovat do foťáku. Prosím o radu. Chtěl bych malý foťák, digitální, co něco vydrží, moc neváží a je snadný na manipulaci. Nejsem a nemám ambice být uměleckým fotografem, tak to nemusí být megahustodělo. Nejdůležitější ukazatel: cena by mohla býtt do 3500Kč. Existuje nějaký takový? děkuji za doporoučení.
Super nápad! Jen bych se přimlouval raději za sovětský historický vrtulník ověřený v bojích druhé světové války, protože tím ušetříme ještě těch 5 eur za lanovku..
Pohrdli jsme pískařením s věčným koukáním po obloze a uskutečnili jsme výpravu na mořských kajacích od Štěchovic po Živohošť. Všichni, kteří měli chuť jet a nakonec nejeli, by si měli rvát vlasy!
Andulou do Dolomit? Jasně! Za pár let už se takovým strojem nesvezem.
Ahoj, zajímavý nápad. Jen kromě připomínky k ceně, kterou již předeslal Ondřej, (ač hodně nízká, ale těžko bude žíznivá Andula létat na vzduch - koneckonců je to letoun zalétaný dva roky po druhé světové válce a už se skoro dvě desetiletí nevyrábí), ale autem tam/zpět při 4 osobách se cena bude pohybovat cca kolem 1500 korun (při komfortu tří osob cena úměrně vzroste), vzdálenost mi vychází kolem 750 km, převážně po dálnici, si troufám tvrdit, že lze zvládnout za 8-8,5 hodiny, pokud tedy zrovna nebude velký provoz, bych měl toto:
1, časová úspora není moc velká - moje odhady, když tak mne prosím někdo opravte: T odjezd z Prahy, T+45 příjezd na letiště Benešov, T+60 odlet, T+100 přílet na letiště Hosín (možná tankování, ale hlavně odbavení pro mezinárodní let, Benešov není, co já vím, mezinárodní letiště), T+120 odlet z Budějovic (když to bude vše klapat), T+390 přílet do Bolzana, odbavení, T+420 nasedám do auta a jedu do Molvena (60km), T+480 jsem v Molvenu.
2, Kde je problém? Aha, jo třeba kde vezmu to auto? Předpokládám, že se každý řidič po ujetí 750 km přímo třese trávit tak minimálně tři hodiny jezděním pro mne na letiště - tedy kromě toho, že mu budu nesmírně vděčný, tak si jistě nechá zaplatit tu cestu - já bych si to tedy nechal. Rozdíl v čase mi vychází někde do řekněme dvou, tří hodin a nevím jak ostatní členy, ale mě zatím 2000 za hodinu nikde neplatí ani neplatili
3, Další věc bude, jak přemístit batůžek - pochybuji, že se mi 75 l vejde pod sedačku (i v běžném provozu leteckých společností bych mohl mít problém s váhou zapsaného zavazadla - normálně je 20kg, max. 32kg za příplatky za váhu). Jako příruční zavazadlo mi svini taky nejspíš nevezmou.
Jinak SkyEurope létá z zpáteční z Praha do Bergama (poblíž Milána, od Molvena cca. 150 km ) za nějakých 1612 korun se vším všudy (i v daném termínu) - ne, že bych uvažoval o tomhle způsobu dopravy (to spíš, kdybych někdy plánoval třeba lezení v oblasti Lecca - tam by mohla jezdit i nějaká doprava z Bergama).
4, V neposlední řadě jsem líná kůže a tak přemýšlím, kdy jet autem (nejspíš odpoledne, příjezd v noci, brzo ráno), abych měl možnost uvažovat i o tom, že bych si tu svini nechal z výšky 1340m vytáhnout do té výšky 2483m nebo v kolika je Rif. Pedrotti za 5E, sice si říkám, že když už jí potáhnu z Molvena v 900m, tak už budu pěkně rozběhnutý, ale vzhledem k tomu, že nejspíš potáhneme i jídlo,...
Tedy já letadlem nepoletím
Zní to sice výborně, má to však malý háček. Kupříkladu já osobně si cestu vzduchem nebudu moci dovolit, nestál-li by jednosměrný odvoz autem 4834,- Kč - což, jak se obávám, nebude tento případ.
Ale kdepak, to bych si takovou zdrobnelinu jako "svacinka" vubec nedovolila.
Jo, jo, musim rict, ze za nas tym s Beruskou by se v mrcaseni ani Evusa s Brtem a Sejkem nemuseli stydet!
Nicmene mam z toho vseho pro zmenu rymicku, respektive teplotku a boleni hlavy Doufam, ze se mi to podari do vikendu udolat a v Tise budu pritomna piatice
Jak jste prožili prodloužený víkend?? Výkonnostní sekce ve složení Beruška, Kláruše, Filipes, Hrb a Komár se mrcasila na pískovcích v Ostrově, možná jediné lokalitě, kde v sobotu a neděli nepršelo.
Sobotní koncert heavymetalových skupin v hospodě Pod císařem trochu kazil horolezeckou idylku, ale naše obavy, že jde o začátek čtyřdenního festivalu se naštěstí nepotvrdily. Pro jistotu jsme postavili na noc stan, ale nakonec spadlo jen několik kapek, které byly tak neškodné, že neprobudily ani venku spící Berušku.
V neděli večer nás opustil Filipes a nahradil ho Bidlo, avšak pondělní počasí nás po nedělním azurovém odpoledni nepříjemně překvapilo. Zima, nárazový vítr a občasná sprška nás nakonec donutily odjet do Prahy už 7. 5. večer.
Předposlední cesta, kterou jsme lezli, bylo Překvapení nakonec na Čerta. Pionýr se v ní před pár lety elegantně prošel, já tentokrát seděl v 2. kruhu, málem spadl 3 metry nad ním v liště, jež jsem si během 10 minut váhání důkladně opotil a nakonec dolezl na vrchol s málem hnědými spodky. Pio je opravdu masér!
Zvikláš. Zvyklý jsem na ledacos, ale tohle mě neobvykle zviklalo!
no, pokud lezeš alespoň ty VIIb (jak opakovaně žádá), tak přihoď svačinku a možná Goba zvykláš
No paaani, z toho bych mela vetsi zazitek nez z celych Dolomit
Pokud na presvedceni Goba staci tak malo, tak to bych mohl Vercu prebit, protoze prvolezce take budu shanet.
Obrazky:
http://www.airliners.net/open.file?id=1187462&WxsIERv=Nagbabi%20Na-2&Wm=0&WdsYXMg=Hagvgyrq%20%28Urevgntr%20bs%20Sylvat%20Yrtraqf%29&QtODMg=Abir%20Zrfgb%20anq%20Zrghwv%20%28YXAZ%29&ERDLTkt=Pmrpu%20Erchoyvp&ktODMp=Whar%2025%2C%202006&BP=1&WNEb25u=Cvbge%20Ovfxhcfxv&xsIERvdWdsY=BX-KVT&MgTUQtODMgKE=&YXMgTUQtODMgKERD=2318&NEb25uZWxs=2007-03-13%2001%3A06%3A58&ODJ9dvCE=&O89Dcjdg=1T98-70&static=yes&width=1024&height=696&sok=JURER%20%20%28nvepensg_trarevp%20%3D%20%27Nagbabi%20Na-2%27%29%20%20beqre%20ol%20cubgb_vq%20QRFP&photo_nr=49&prev_id=1187615&next_id=1187206
http://www.airliners.net/open.file?id=1056483&WxsIERv=Nagbabi%20Na-2&Wm=0&WdsYXMg=Hagvgyrq&QtODMg=Obaa%20-%20Unatryne%20%28OAW%20%2F%20RQXO%29&ERDLTkt=Treznal&ktODMp=Ncevy%2022%2C%202006&BP=0&WNEb25u=Gvz%20qr%20Tebbg%20-%20NveGrnzVzntrf&xsIERvdWdsY=Q-SXZN&MgTUQtODMgKE=Pybfvat%20hc%20gur%20nvepensg%20nsgre%202%20fvtugfrrvat%20syvtugf%20bire%20gur%20Pbybtar-Obaa%20nern.&YXMgTUQtODMgKERD=4382&NEb25uZWxs=2006-06-05&ODJ9dvCE=112&O89Dcjdg=117411&static=yes&width=1024&height=719&sok=JURER%20%20%28nvepensg_trarevp%20%3D%20%27Nagbabi%20Na-2%27%29%20%20BEQRE%20OL%20cubgb_vq%20QRFP&photo_nr=4&prev_id=1126347&next_id=0997429&tbl=CABIN
http://www.airliners.net/open.file?id=1188958&WxsIERv=Nagbabi%20Na-2&Wm=0&WdsYXMg=Tebqab&QtODMg=Va%20Syvtug&ERDLTkt=Orynehf&ktODMp=Whar%202006&BP=1&WNEb25u=Iynqvzve%20Gbaxvu&xsIERvdWdsY=RJ-32744&MgTUQtODMgKE=Tb%20gb%20Fgniebcby&YXMgTUQtODMgKERD=2172&NEb25uZWxs=2007-03-17%2002%3A54%3A04&ODJ9dvCE=&O89Dcjdg=&static=yes&width=1000&height=757&sok=JURER%20%20%28nvepensg_trarevp%20%3D%20%27Nagbabi%20Na-2%27%29%20%20beqre%20ol%20cubgb_vq%20QRFP&photo_nr=44&prev_id=1188959&next_id=1188772
Technické údaje Antonov 2:
Rozpětí 18,18 m, Délka 12,74 m, Výška 4,00 m, Nosná plocha 71,60 m², Prázdná hmotnost 3450 kg, Vzletová hmotnost 5500 kg
Maximální rychlost 258 km/h, Cestovní rychlost 185 km/h, Minimální rychlost 90 km/h, Dostup 4400 m, Dolet 900 km
Co byste rekli moznosti vypravit se do Italie letecky vlastnim dvouplosnikem? Mam kamarada, ktery leta na An-2 (viz odkazy a technicka data) a je ochoten nas tam dopravit, pockat na miste a po tydnu vzit zase zpet.
Trasa byla urcena zatim hrube:
AN2 zřejmě z Benešova nebo Tábora - po Vltavě do Českých Budějovic k doplnění paliva, pak přímo Bolzáno .
Předpokládaná doba letu: cca 2,5h ( jedním směrem ).
AN 2 hravě dosáhne letové hladiny FL100 = 3000m n.m., což je poslední možná bez kyslíku na palubě.
Počet míst k sezení: 12 + 2 piloti, Z toho 1 místo je rezervováno pro lékařský doprovod
Zavazadlo střední, takové aby se vešlo na klín/pod nohy.
Předběžný odhad nákladů:
4900kč/osoba/jeden směr.
Předpokládám, že nejlepší řešení by bylo, kdyby část lidí letela "tam", část"zpět". Zbyli by cestovali po zemi vozem (cca 10 lidi - vychazi to na polovinu).
Takze, co vy na to?
Ty chceš lízt s Gobem?
Radkovo...
Zobrazeny příspěvky 16103 až 16122 z 43356. Vložit nový příspěvek