Diskuse - odpověď na příspěvek

Příspěvek

Re: !!!

a to jeste jsme ani neprobrali zajimavejsi veci (obecne treba premosteni) - rychlost pohybu pri prelaneni (jednotlive kladky maji svoji maximalni povolenou rychlost), sily pusobici na kotvici body (ono neni dobre vytrhnout borhak kdyz zrovna prelanuji), vhodny zpusob vypinani lana (jak aby to bylo bez ztraty pevnosti, cim? proc?), k tomu ta potvora lano je pruzne, jak se pripadne meni zatizeni kotvicich bodu podle polohy bremena, jak se bude menit rychlost pohybu (tedy aby pri dojezdu dojel/vyjel az na konec, ale nerozmaznul se o nej)... to je vhodne tema!!
Orientacni vypocet podle metodiky nejakych hasicu pro zatizeni kotvicich bodu je F=Fm*d/2h kde Fm je zatizeni lana, d/2 je polovicni vzdalenost mezi body, h je pruves (proste trojclenka). No a pak jsem si ale rikal, ze me zajima (nebo by mohlo a asi i melo zajimat - kdyz bych se na nejakou takovou vopicarnu mel povesit) i dalsi veci, co nejen ze neumim vypocitat, ale ani o nich nemam paru

Odpověď

Jako ochranu před robotickým příspěvkem uveď zkratku Českého horolezeckého svazu. Na velikosti písmen a diakritice nezáleží.

Do titulku nevkládejte žádné HTML tagy. Do textu příspěvku je možno vkládat tyto HTML tagy: <b> </b>, <i> </i>. Dále http odkazy ve tvaru www.domain.com, http://neco.neco.cz. Tvar pro zaslání e-mailové zprávy musí být následující: <a href=mailto:jmeno@server.com> zobrazene_jmeno </a>.