Dovolil bych si jen upozornit, že zatímco obsluha u Havrana se na zákazníka kouká jen jako na zdroj obtíží (musí kvůli němu furt, doprdele práce, něco čepovat kupř.), v zásadě je jí jeho existence u řiti (v to samozřejmě spadá i nechuť řešit čísi okradení apod.). Čili si tam člověk může v klidu vegetit a nic neřešit (až na snahy štamgastů nakazit ho ebolou, hepkou céčkem atd.). Naproti tomu charakter Koaly (zejména však obsluha a ceny) si zákazníka, respektive jeho peněz (jen a pouze!), "váží". Pod tím si bohužel leckdo představuje lecos. Například mně se velmi protiví povrchní slizce ubohé pokusy o úsměv, kterými místní servírky maskují hlubokou a nejčistší nenávist ke všem hostům. Když si k tomu přimyslím interiér snažící se opilého turistu na stag party přesvědčit, že je jinde než ve fabrice na zážitky, to blbě načepované a hnusné pivo (vivat Kozel u Havrana!) mi hořkne pod jazykem.
Nechť upřímný bordel zvítězí nad lží a nenávistí! Vivat Havran!
Diskuse - odpověď na příspěvek
Příspěvek
Re: Hospoda po tréninku
Po, 11. prosince 2006 16:51