Diskuse - odpověď na příspěvek

Příspěvek

Re: Hospoda po tréninku

Dovolil bych si jen upozornit, že zatímco obsluha u Havrana se na zákazníka kouká jen jako na zdroj obtíží (musí kvůli němu furt, doprdele práce, něco čepovat kupř.), v zásadě je jí jeho existence u řiti (v to samozřejmě spadá i nechuť řešit čísi okradení apod.). Čili si tam člověk může v klidu vegetit a nic neřešit (až na snahy štamgastů nakazit ho ebolou, hepkou céčkem atd.). Naproti tomu charakter Koaly (zejména však obsluha a ceny) si zákazníka, respektive jeho peněz (jen a pouze!), "váží". Pod tím si bohužel leckdo představuje lecos. Například mně se velmi protiví povrchní slizce ubohé pokusy o úsměv, kterými místní servírky maskují hlubokou a nejčistší nenávist ke všem hostům. Když si k tomu přimyslím interiér snažící se opilého turistu na stag party přesvědčit, že je jinde než ve fabrice na zážitky, to blbě načepované a hnusné pivo (vivat Kozel u Havrana!) mi hořkne pod jazykem.
Nechť upřímný bordel zvítězí nad lží a nenávistí! Vivat Havran!

Odpověď

Jako ochranu před robotickým příspěvkem uveď zkratku Českého horolezeckého svazu. Na velikosti písmen a diakritice nezáleží.

Do titulku nevkládejte žádné HTML tagy. Do textu příspěvku je možno vkládat tyto HTML tagy: <b> </b>, <i> </i>. Dále http odkazy ve tvaru www.domain.com, http://neco.neco.cz. Tvar pro zaslání e-mailové zprávy musí být následující: <a href=mailto:jmeno@server.com> zobrazene_jmeno </a>.